Crazier
ASSALAMUALAIKUM~ ~


Cuba tengok pict kat atas tuh :) hehe omel kan Buah Hati kita :P act dia daa nak balik pontian 
daa lagi 1 minggu . . suka ? ehh mesti lha suka . .sebab daa terlalu rindu kan dia sangat :(
wahh best nye dapat jumpa dengan dia . .tapi kan ada sorang budak nie cakap dengan aku macam nie 


CAPITAL E : kaw tak malu ke couple dengan amal 
AKU : why plakk nak malu ? bukan nye dia jumpa aku tak pakai bju pun
CAPITAL E : memang lha tapi kaw tak kisah kan couple dengan budak botak ?
AKU : why haram sangat kew ? macam dia tuh kafir jek kan fakk lha
CAPITAL E : okey :) 


for u imformation aku tak pernah kisah pon kawan dengan siapa janji dia iklas aku tak kisah 
dia botak  , dia tak hensem kew , janji dia ikhlas dengan aku okey :)
aku cuma sayang amal sorang :) dia lha kawan terbaik aku . .yang lain macam apew jekk. .
peragai entah pape jek


MUHAMMAD AKMAL BIN MOHD LIP <3 <3


Note about me